تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
با سلام ، پس از فيلتر شدن وبلاگ " طلبه بي تعارف " با سايت " طلبه بي تعارف " در خدمت شما هستم
با مطلب جديدي با عنوان « توهين کنندگان به علماء در جلد طرفداران آقاي مداح » و جوابيه اي هست به عده اي که خود را طرفداران يک مداح معرفي ميکردند و به علما توهين مي کردند ، در خدمت شما هستم ، بنده رو از نظراتتون محروم نکنيد .
در قسمتي از اين مطلب ميخونيد :

آقاي فرهادي را بزرگوار خوانده ايد و از حجت الاسلام شهاب مرادي گله کرده ايد که چرا جايزه اسکار را بي اهميت خوانده اند !!انجيليا جولي،اصغر فرهادي ، اسکار،2012 ،بهتري،دانلود

مگر همان صدا و سيمايي که از آن گله کرده ايد کم براي ايشان نوشابه باز کرد ؟ براي چه ؟ براي اينکه موفق شده است با خانم فلاني روبوسي کند ؟
الان هم که يک روحاني با شجاعت به دهن صدا و سيما زد او را محکوم ميکنيد ؟

به کدام ساز شما بايد رقصيد ؟ از امام حسين و اسلام حرف مي زنيم و از فيلمي که ضد فرهنگ اصيل اسلامي و ايراني است تقدير مي کنيد ، اگر حجت الاسلام مرادي از آقاي فرهادي بخاطر روبوسي با فاحشه هاي (بدکاران) هاليوود تشکر و التماس دعا مي کرد گويا بيشتر مورد پسند شما واقع مي شد ، کف زدن دشنان اسلام و انقلاب و اهل بيت اينقدر برايتان مهم است ؟
فرموده ايد شيعه غني است و به علماء نياز ندارد ، آيا اين حرف را يک انسان عاقل ميتواند قبول کند ؟ مثل آن است که بگوييم علم پزشکي غني است و ديگر به جراح و متخصص نياز نداريم !!!
شور ، مداحي،دانلود،لينک مستقيم،آسيب شناسي،محرم،فاطميه،عريان،لخت،انحراف،رهبري،سنگين،گران،پوستر

ائمه ما کي مجلس شور به پا کرده بودند ؟ ائمه ما کي در مجالس عزايشان لخت شده بودند ؟ ائمه ماکي قمه زده بودند و به خود آسيب رسانده بودند ؟ ائمه کي تا نصف شب با اکو و شور مردم را آزار داده اند ؟
مگر ادعا نمي کنيد حضرت زهرا در مجالستان حاضر مي شود ؟! حيا نمي کنيد که در محضر حضرت زهرا لخت مي شود و دون شان اهل بيت عزاداري مي کنيد ؟

شما يک نفر از علما را پيدا کن که پاي مجالس شما بنشيند !!
مگر مجالس اهل بيت ما جز روضه خواني و اشک ريزي چيز ديگري داشت ؟
اي دي بنده رو اد کنيد : fadaiane_mahdaviat